Back to top

Πριν μεταδώσω την κάθε γνώση προσπαθώ να γεννήσω στο μυαλό του μαθητή την ανάγκη για αυτή τη γνώση, τη δημιουργική περιέργεια.

Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη. Ήμουν μαθητής του δημοτικού σχολείου ακόμη όταν ο δάσκαλος και πρότυπο μου, ενημέρωνε τους γονείς μου πως είχα μια ιδιαίτερη κλίση προς τα μαθηματικά. Αυτό το γεγονός βέβαια δεν άλλαξε την απάντησή μου στο ερώτημα: «Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;».
Το όνειρο μου ήταν να γίνω δάσκαλος μιας και λάτρευα από μικρός την διδακτική διαδικασία και με γοήτευε απεριόριστα το παιδαγωγικό κομμάτι της μετάδοσης των σωστών αξιών στα παιδιά. Ώσπου ήρθε ο επί δύο χρόνια μαθηματικός μου στο λύκειο που με καθοδήγησε προς τον δρόμο της μαγείας των μαθηματικών. Έτσι δεν άργησα να «ερωτευτώ» αυτήν την σπουδαία επιστήμη συνειδητοποιώντας πως η εξέλιξη του κόσμου σε έναν μεγάλο βαθμό οφείλεται σε αυτήν.
Ως φοιτητής πλέον του τμήματος μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου συνειδητοποίησα πως αυτό που με γεμίζει σαν άνθρωπο είναι να διδάσκω αυτό το αντικείμενο και να προσπαθώ να μεταδώσω στα νέα παιδιά την απλότητα των μαθηματικών που κρύβεται πίσω από τα περισσότερα τεχνολογικά επιτεύγματα των ημερών μας.
Μετά από αρκετά χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση έμαθα πως πρέπει να θεωρώ τα λάθη των μαθητών μου ως ευκαιρίες για σωστότερη ανάπτυξη των θεμάτων που διδάσκω και όχι ως αφορμές για απαξίωση ή ειρωνεία. Πριν μεταδώσω την κάθε γνώση προσπαθώ να γεννήσω στο μυαλό του μαθητή την ανάγκη για αυτή τη γνώση, τη δημιουργική περιέργεια.
Πλέον είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με τον όμιλο Βακάλη γιατί πιστεύω πως είναι το ιδανικό περιβάλλον για να διευρύνουν τα παιδιά τις γνώσεις τους και να δουλέψουν σωστά για να εκπληρώσουν τα όνειρά τους.