Back to top

Κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιληφθεί ότι κάθε παιδί είναι μία ξεχωριστή προσωπικότητα και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται μεμονωμένα.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην όμορφη πόλη του Βόλου. Το γνωσιολογικό μου υπόβαθρο άρχισε να εδραιώνεται στο 8ο Γενικό Λύκειο Βόλου το 2008 από όπου αποφοίτησα με άριστα. Η αγάπη μου για τη Χημεία ξεκίνησε στις αίθουσες του εργαστηρίου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εκεί που ανακάλυψα ότι η Επιστήμη αυτή δεν είναι θεωρητική αλλά πρακτική. Στο τέλος των φοιτητικών μου χρόνων, παρατήρησα ότι ο τρόπος με τον οποίο μεταδίδεται η γνώση σε ένα παιδί είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικός και για τον λόγο αυτό ακολούθησα την κατεύθυνση της Διδακτικής της Χημείας. Αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο με βαθμό «Λίαν Καλώς» και άμεσα εισήχθησα στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο ″Διδακτική της Χημείας και Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες″. Το 2013 ολοκλήρωσα το πρόγραμμα σπουδών ενώ παράλληλα συνέχισα την έρευνά μου σχετικά με τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα ελληνικά σχολεία.
Ως διδάκτορας, πλέον, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και βοηθός καθηγητή στο Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας, προσπαθώ να εισάγω τους μαθητές στον αληθινά θαυμάσιο κόσμο της Χημείας. Κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιληφθεί ότι κάθε παιδί είναι μία ξεχωριστή προσωπικότητα και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται μεμονωμένα. Τα φροντιστήρια Βακάλη μου έδωσαν τη δυνατότητα να αναδείξω το εκπαιδευτικό μου έργο και να προχωρήσω ένα βήμα πιο πέρα τη γνώση των νέων, ανερχόμενων, μικρών επιστημόνων.