Back to top

Λέω στους μαθητές μου ότι όποια σχολή και να προτιμήσουν, να το κάνουν με αγάπη και μεράκι.

Όταν ξεκίνησα να φοιτώ στη Β’ Γυμνασίου στο ιστορικό κτίριο του Ι’ Γυμνασίου Αρρένων επί της Ικτίνου, δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο θα επηρεαστεί η ζωή μου. Την χρονιά εκείνη πρωτοήρθα σε επαφή με τον κόσμο της Χημείας, που έκτοτε ποτέ δεν θα εγκατέλειπα. Η εισαγωγή μου στο τμήμα Χημείας της Σχολής Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης επισφράγισε τη σχέση αυτή. Με τη λήψη του πτυχίου μου ασχολήθηκα με τη ιδιωτική εκπαίδευση, χώρο που πάντα μου πρόσφερε ικανοποίηση και γι’ αυτό απασχολούμαι ακόμα. Σαν φοιτητής ανακάλυψα έναν παράλληλο κόσμο, αυτόν των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Αυτοδίδακτος και ξεκινώντας με «spectrum», πέρασα στο «mac classic» και στη συνέχεια στα pc. Αργότερα, προσπάθησα να αποκτήσω και θεωρητικές γνώσεις. Μια πιστοποίηση επάρκειας γνώσεων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στα Δίκτυα Η/Υ και Τεχνολογίας Διαδικτύου ήταν η αρχή και οι Μεταπτυχιακές σπουδές στο Ε.Α.Π. στο τμήμα «Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα» η συνέχεια.

Οι ερευνητικές ανησυχίες μου εκφράστηκαν μέσα από την συνεργασία με την Επιτροπή Ερευνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε 21 ερευνητικά προγράμματα. Παράλληλα με την ιδιωτική εκπαίδευση ασχολήθηκα με την οργάνωση, διοίκηση και τεχνική υποστήριξη επιχειρήσεων, από όπου και αποκόμισα σπουδαίες γνώσεις και εμπειρίες. Στον ελεύθερο(;) χρόνο μου, εκτός από την οικογένεια μου, ασχολούμαι με ταξίδια, μουσική, φωτογραφία και βέβαια με ιστιοπλοΐα και μαγειρική που αποτέλεσαν και το ερέθισμα για την συγγραφή του βιβλίου «Το εγχειρίδιο του καλοφαγά ιστιοπλόου» (Κ. Αργυρόπουλος- Π. Γιάννα – Κ. Σπυροπούλου). Όταν οι μαθητές μου ζητούν την γνώμη μου σχετικά με ποιο κλάδο να ακολουθήσουν ή ποια σχολή να δηλώσουν, η απάντηση μου είναι ότι όποια σχολή και να προτιμήσουν, να το κάνουν με αγάπη και μεράκι για τις σπουδές και την μελλοντική δουλειά τους, γιατί μόνο έτσι θα πετύχουν και θα είναι ικανοποιημένοι στη ζωή τους.