Back to top

Το σημαντικό είναι να αποκτήσει κάθε μαθητής τα εργαλεία και τη βεβαιότητα, ότι είναι σε θέση μόνος του να διαχειριστεί τις γνώσεις που πήρε.

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1980, όπου και μεγάλωσα. Από μικρή είχα μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα «θετικά» μαθήματα και ειδικότερα στα μαθηματικά. Το αποτέλεσμα ήταν τελειώνοντας το λύκειο να φοιτήσω στο Μαθηματικό Τμήμα Θεσσαλονίκης. Ολοκληρώνοντας τις βασικές σπουδές μου αποφάσισα να συνεχίσω με μεταπτυχιακές στον τομέα των Θεωρητικών Μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα στον τομέα της Άλγεβρας. Τα μαθηματικά είναι από τα μαθήματα που προκαλούν συνήθως έντονα συναισθήματα στους μαθητές.

Πολλοί είναι αυτοί που ταλαιπωρούνται, φοβούμενοι ότι δεν θα τα κατανοήσουν ποτέ, ενώ άλλοι ασχολούνται ευχάριστα και πέρα από τις σχολικές τους υποχρεώσεις. Για μένα τα μαθηματικά είναι τρόπος σκέψης, που δεν περιορίζεται στη λύση ασκήσεων. Είναι λογικοί συλλογισμοί που μπορούν να σε οδηγήσουν σε παραγωγή νέων συμπερασμάτων. Αυτό προσπαθώ να διδάξω, με σεβασμό στις διαφορετικές προτιμήσεις και στο ξεχωριστό γνωστικό μηχανισμό κάθε μαθητή. Το σημαντικό είναι να αποκτήσει καθένας από αυτούς, τα εργαλεία και τη βεβαιότητα, ότι είναι σε θέση μόνος του να διαχειριστεί τις γνώσεις που πήρε, με το βέλτιστο τρόπο!