Back to top

Με ενθουσιάζει το να προσθέτω αξία στην αξία των μαθητών μέσα από την βελτίωση της μαθησιακής διδασκαλίας.

Γεννήθηκα στην Αθήνα. Τελείωσα το Β’ Αρρένων Θεσσαλονίκης. Όταν ολοκλήρωσα την Γ’ λυκείου, πιο πολύ από περιέργεια, συμμετείχα σε έναν διαγωνισμό για αριστούχους και πρώτευσα. Αποτέλεσμα, μια πλήρης υποτροφία στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στην Αγγλία, στο τμήμα Engineering and Mathematics. Φυσικά άρπαξα την ευκαιρία. Εκεί έμαθα την σημασία της συστηματοποιημένης οργάνωσης των σπουδών για την επίτευξη του καλύτερου γνωστικού αποτελέσματος.

Όταν ολοκλήρωσα τις πτυχιακές και μεταπτυχιακές μου σπουδές, με κέρδισαν ένας άνθρωπος και ένα όραμα. Ό άνθρωπος ήταν ο Νίκος Βακάλης, το όραμα η συμβολή στη λειτουργία και επέκταση ενός φροντιστηριακού οργανισμού διαφορετικού από τους προϋπάρχοντες. Ο άνθρωπος εξελίχτηκε σε συνέταιρο, μέντορα, φίλο. Ένα δεύτερο μεταπτυχιακό στο Management (Brunel University, London) συνέβαλε ώστε το όραμα, με σκληρή δουλειά να αποδειχθεί εφικτό. Τώρα, με τη βοήθεια πανάξιων συνεργατών μπορώ να αισθάνομαι υπερήφανος για τις δυνατότητες που μπορούμε να προσφέρουμε στα νέα παιδιά προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις ακαδημαϊκές τους φιλοδοξίες.

Μετά από χιλιάδες μαθητών και δεκάδες χιλιάδες ωρών διδασκαλίας, οργάνωσης και διοίκησης, εξακολουθεί να με ενθουσιάζει το να προσθέτω αξία στην αξία των μαθητών μέσα από την βελτίωση της μαθησιακής διδασκαλίας, την συνεχή αναβάθμιση των υποδομών και την προσθήκη καινοτόμων υποστηρικτικών μέσων. Άλλωστε, πιστεύω μου είναι ότι πάντοτε υπάρχουν περιθώρια για βελτίωση και τα σημερινά παιδιά, αυριανοί επιστήμονες, αξίζουν κάθε προσπάθεια να έχουν όσο το δυνατόν πληρέστερα εφόδια.